DOSTAWA – TERMIN I KOSZTY

SPOSÓB DOSTAWY
I FORMA PŁATNOŚCI
KOSZT DOSTAWY
w PLN brutto
TERMIN DOSTAWY 

KURIER PRZELEW

Przedpłata, przelew bankowy

15,90

Wysyłka w 24H

Termin dostawy 1-2 dni robocze.

KURIER POBRANIE

Płatność przy odbiorze:  karta lub gotówka

20,90

Wysyłka w 24H

Termin dostawy 1-2 dni robocze.

PACZKOMATY INPOST

Przedpłata, przelew bankowy

13,90

Wysyłka w 24H

Termin dostawy 1-2 dni robocze.

PACZKOMATY INPOST POBRANIE

Płatność przy odbiorze kartą

18,90

Wysyłka w 24H

Termin dostawy 1-2 dni robocze.

  • Dostawa kurierem – przedpłata 15,90 PLN*
  • Dostawa kurierem – za pobraniem 20,90 PLN*

*koszt paczki o wadze do 30 kg

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub InPost. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki pod wskazany adres doręczeniowy w godzinach 8.00-16.00 – prosimy, aby w miejscu dostawy znajdowała się osoba upoważniona do odbioru przesyłki. Na liście przewozowym umieszczamy numer kontaktowy, aby kurier mógł poinformować o terminie dostawy, ale nie ma on obowiązku dzwonienia do odbiorcy. W przypadku nie zastania odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier może umieścić awizo w skrzynce pocztowej. Wysyłane przesyłki są ubezpieczone do wielkości wartości zamówienia – koszt przesyłki zawiera kwotę ubezpieczenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania/taśm zabezpieczających, należy sprawdzić w obecności kuriera, czy dostawa jest zgodna z zamówieniem. Jeśli zawartość przesyłki nie jest kompletna lub jest uszkodzona należy sporządzić protokół, który jest podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru.

  • Status przesyłki GLS możesz sprawdzić tutaj
  • Status przesyłki InPost możesz sprawdzić tutaj
  • Paczkomaty InPost – 13,90 PLN*
  • Paczkomaty InPost – za pobraniem 18,90 PLN*

*koszt paczki o wadze do 25 kg

Paczkomaty Inpost to sieć skrzynek pocztowych, samoobsługowych punktów nadania i odbioru paczek dostępnych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Siłą Paczkomatów jest przede wszystkim szybkość i wygoda działania – zwykle przesyłki trafiają do odbiorców już następnego dnia roboczego od nadania przesyłki.

Paczkę można odebrać w ciągu 48 godzin – po tym czasie paczka zostanie przesłana do najbliższego Oddziału InPost.

Informacja o oczekującej przesyłce i możliwości jej odebrania z paczkomatu zostanie wysłana SMS-em na numer telefonu komórkowego, który został  podany podczas składania zamówienia.

Z uwagi na ograniczone rozmiary skrzynek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.

 Informacje o dostawie

Wysyłkę zamówionego towaru realizujemy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich GLS, InPost lub InPost Paczkomat, zgodnie z formą dostawy wybraną podczas składania zamówienia.

Zamówiony towar wysyłamy w dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, zwykle w ciągu 24-48 godzin od przyjęcia zamówienia, jeśli produkty są dostępne w magazynie.

Informacja o dostępności asortymentu znajduje się w sklepie internetowym www.toner-drukarki.pl po kliknięciu
w wybrany produkt. Jeśli produkt ma ograniczoną dostępność lub nie może być dostarczony, poinformujemy Państwa o planowanej dostępności i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, po uzgodnieniu terminu z Dostawcą.

Firmy kurierskie dostarczają przesyłki pod wskazany adres doręczeniowy w godzinach 8.00 – 16.00 – prosimy, aby w miejscu dostawy towaru znajdowała się osoba upoważniona do odbioru przesyłki.

W celu sprawdzenia kosztu dostawy należy dodać produkty do koszyka, wybrać rodzaj dostawy i wskazać formę płatności. W podsumowaniu koszyka zostanie wyświetlony całkowity koszt zamówienia wraz kosztem wysyłki.

W przypadku wybrania metody płatności za pobraniem (przy odbiorze), zamówienie po skompletowaniu zostanie wysłane na wskazany adres.

Jeśli podczas składania zamówienia zostanie wybrana metoda płatności w formie przedpłaty, paczka zostanie wysłana po zaksięgowaniu płatności i skompletowaniu zamówienia.

W sytuacji przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowania przez nasz sklep wpłaty od zamawiającego w czasie 7 dni, wówczas nastąpi przypomnienie o oczekującej transakcji. Po upływie kolejnych 3 dni i nie otrzymania potwierdzenia zrealizowania płatności, zamówienie zostanie usunięte z systemu.

Po zrealizowaniu zamówienia, klient drogą mailową otrzymuje informację o wysłaniu zamówienia wraz z możliwością śledzenia przesyłki.

W sklepie internetowym Toner-Drukarki.pl dostępne są następujące formy płatności:

  • Płatności online z bankami
  • BLIK
  • Apple Pay i Google Pay
  • Płatności kartą płatniczą VISA lub MASTERCARD
  • Przelew bankowy na rachunek MBANK
  • Gotówką za pobraniem – płatne kurierowi
  • Kartą przy realizacji odbioru przesyłki w paczkomacie

W przypadku uszkodzonej przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń co do dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody wraz z informacją o dacie, godzinie doręczenia oraz z opisem uszkodzeń towaru i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać na adres mailowy: [email protected]

Formularz reklamacji InPost: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

Formularz reklamacji GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt?subject=98.805

W przypadku dodatkowych pytań odnośnie kosztów i czasu dostawy – prosimy o kontakt.