-
Dostawa – oznacza wykonanie czynności polegającej na przekazaniu Klientowi zamówionego Produktu przez Sprzedawcę, z wykorzystaniem usług Dostawcy, zgodnie z warunkami określonymi w zamówieniu.
-
Dostawca – podmiotu realizującego transport w zakresie dostarczenia Produktu Klientowi (firma kurierska- GLS, InPost)
-
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Hasło – to indywidualnie ustalony przez Klienta podczas procesu Rejestracji zestaw znaków (liter, cyfr lub symboli), służący do ochrony i umożliwiający autoryzowany dostęp do Konta Klienta w Sklepie.
-
Klient – każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie (Konsument lub osoba nie posiadająca statusu Konsumenta).
-
Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży, w tym także Przedsiębiorca zawierający ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio nie związaną z jego działalnością gospodarczą ani zawodową, co wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej określonej w CIDG.
-
Konto – indywidualny dla każdego Klienta panel w Sklepie, tworzony po wybraniu przez Klienta opcji Konta („Stworzyć Konto?”) i zawarciu umowy o świadczenie usługi elektronicznej Konta, gdzie gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
-
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
-
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
-
Siła wyższa – oznacza zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, którego następstwom nie można było zapobiec, w szczególności katastrofę naturalną, terroryzm, działania wojenne, gwałtowne rozruchy, strajki, akty władzy publicznej wymagające podporządkowania lub wprowadzające jakiekolwiek ograniczenia, inne powszechne zakłócenia mające wpływ na wiele przedsiębiorstw, w tym niezawinione przez Sprzedającego zakłócenia produkcyjne, czy przerwy w dostawie energii elektrycznej lub innych mediów.
-
Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.toner-drukarki.pl
-
Sprzedawca – Rafała Ornowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PIXTON Rafał Ornowski z siedzibą w Warszawie (02-230), ul. Jutrzenki 94, NIP: 5222321368, REGON: 146177142, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii; e-mail: [email protected]
-
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
-
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
-
Informacje znajdujące się na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa a jedynie zaproszenie do składani ofert. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Cena Produktu uwidoczniona na Stronie Internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT – Cena brutto.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Produktów do asortymentu oraz przeprowadzania akcji promocyjnych na Stronie Internetowej Sklepu.
-
Cena Produktu uwidoczniona na Stronie Internetowej Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
-
Zamówienia można składać poprzez Stronę Internetową za pomocą Formularza Zamówień – 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Zamówione Produkty są wysyłane w dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
-
W celu złożenia Zamówienia należy:
-
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” obok Produktu prezentowanego w Sklepie,
-
wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych Klienta Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki, wybrać rodzaj Dostawy i płatności, wpisać dane do faktury (jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia),
-
zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu, Polityki Prywatności i prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
-
kliknąć przycisk „Kupuje i płacę”,
-
w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie,
-
Informacja o dostępności Produktu znajduje się w Sklepie po kliknięciu na wybrany Produkt. Jeśli Produkt ma ograniczoną dostępność lub jest niedostępny („Brak”) informacja ta jest przekazywana za pośrednictwem Sklepu Klientowi.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail od Sprzedawcy zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą dotycząca wybranych w Zamówieniu Produktów, potwierdzana odpowiednim dowodem zakupu (faktura VAT) w formie elektronicznej wystawianej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na życzenia Klienta bezzwłocznie wystawiana jest faktura VAT w formie tradycyjnej.
-
Jeżeli Klient dokonuje zakupu Produktu jako Przedsiębiorca, powinien zaznaczyć tę okoliczność w Zamówieniu i wskazać wymagane dane podmiotu, na który ma być wystawiona stosowna faktura VAT. Klient w celu otrzymania faktury VAT zawierającej dane jego firmy powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Produkt, jako Przedsiębiorca (podatnik), zaznaczając odpowiednie pole w formularzu Zamówienia, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
-
Faktura Vat, w formacie PDF, przesyłana jest przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny podany przez Klienta podczas składania zamówienia bądź jest dołączona do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy, zgodnie z wolą Klienta.
-
W przypadku stwierdzenia przez Klienta w trakcie zamawiania, jakichkolwiek nieprawidłowości w sposobie funkcjonowania mechanizmu składania Zamówienia (zawierania umowy) w szczególności błędnego obliczania wartości zamawianych Produktów lub kosztów przesyłki. Klient ma prawo zgłosić swoją reklamację w tym zakresie pisemnie na Adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy. O sposobie rozpoznania reklamacji, Klient zostanie powiadomiony telefonicznie, pisemnie lub mailem, w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Sprzedawcę przedmiotowej reklamacji.
-
Jeśli Konsument nie uiści płatności w terminie określonym w Regulaminu, Sprzedawca po wyznaczeniu mu dodatkowego terminu za pośrednictwem wiadomości e-mail wraz z informacją o konsekwencji braku zapłaty za Produkt w wyznaczonym dodatkowym terminie w postaci odstąpienia od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
-
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
Koszty Dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu Dostawy zakupionego Produktu.
-
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy wybranego przez Klienta podczas składania Zamówienia. Zamówione Produkty są dostarczane do Klienta na adres wskazany w formularzu Zamówienia. Firmy kurierskie dostarcza przesyłki pod wskazany adres doręczeniowy w godzinach 8.00 – 16.00. W przypadku Dostawcy InPost adresem Dostawy będzie wybrany w momencie składania zamówienia przez Klienta adres paczkomatu.
-
Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz ewentualny czas dostawy Produktu przez Dostawcę. Średni czas Dostaw Produktu od przyjęcia Zamówienia, jeśli Produkty są dostępne w magazynie wynosi 24-48 godzin.
-
W dniu wysłania Produktu do Klienta przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę
-
Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności przedstawiciela Dostawcy w celu weryfikacji czy nie nastąpiło uszkodzenie Produktu w trakcie Dostawy.
-
W razie spostrzeżenia uszkodzenia przesyłki lub Produktu albo niezgodności zawartości przesyłki z fakturą VAT, Klient ma obowiązek sporządzenia z kurierem protokołu szkody wraz z informacją o dacie, godzinie doręczenia oraz z opisem uszkodzeń Produktu i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać na adres mailowy Sprzedawcy.
-
Formularze reklamacji :
-
-
Na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi przy Umowie Sprzedaży Produktu zawartej przez Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
-
Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy z tytułu wady Produktu, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów Dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
-
Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Przedsiębiorców udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości Ceny bez względu na wybrany przez Przedsiębiorcę sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
-
Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Przedsiębiorcę z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu Dostawcy. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do Dostawy aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w Dostawie Produktu.
-
Przedsiębiorca, który wykonuje uprawnienia reklamacyjne, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Koszt dostarczenia i ewentualnego demontażu pokrywa Przedsiębiorca.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji składanej przez Przedsiębiorcę w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
-
Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia z Przedsiębiorcą. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń odszkodowawczych w stosunku do Sprzedawcy.
-
Ewentualne spory mogące wystąpić na tle realizacji Umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sądy właściwe ze względu na siedzibę Sprzedawcy.